سفارش تبلیغ
صبا ویژن



درباره نویسنده
دی 89 - ایــ عزیـــــز ـــــــران
من در یاهو
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
خرداد 89
تیر 89
شهریور 89
مهر 89
آذر 89
دی 89


لینک دوستان
عاشق آسمونی
ترنم یاس
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد.
حقیقت در دنیای مجازی
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
همنشین
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
وبلاگ شخصی محمدعلی مقامی
مذهبی فرهنگی سیاسی عاطفی اکبریان
آخرالزمان و منتظران ظهور
عشق سرخ من
haghjoo.ir
دلم من از بر دیوانه شدن تنگ شده....
آدینه ی ظهور
افطار
.::نهان خانه ی دل::.
شاعرانه
سیب خیال
عاشقان
مهر بر لب زده
خدای نزدیک
۩۞۩ تنهاترین تنها ۩۞۩
..::* حامیان ولایت *::..
آوای قلبها...
فریازان ...تویسرکان...همدان faryazan
.:: رویش عشق::.
هــم انــدیشـی دینــی
یادداشتها و برداشتها
:: الله اکبر ، خامنه ای رهبر :: وبلاگ خیبریان
بوی سیب
جاده مه گرفته
طریق یار
گل نرجس
گذشتگان
اصل 110، اصل ولایت فقیه (ولایت نیوز)
کانون فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر شهرضا
Manna
از سجده گاه عشق تا وادی ظهور
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
بچّه شهید (به یاد شهدا)
پنجره باز
راه فضیلت
غروب آرزوها
خیبری ها
مرکز آموزشی نرم افزار ها به زبان پارسی
خورشید آل یاسین
COMPUTER&NETWORK
تنهاترین عاشق
asheghe tanha
دانلود جدیدترین آهنگ های روز ،سایت موزیک ،دانلود فیلم رایگان
سرود عرش
نوری چایی_بیجار
* روان شناسی ** ** psychology *
هر چی تو بخوای
نوستالوژی دل ....
من و افکارم
مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
حدیث عشق
دانشجوی سیاسی
مسافر آسمان
عدالت جویان نسل بیدار
در حسرت شهادت
یوزر آنتی ویروس و مسابقات تبیان و راسخون و قرآنی
متالورژی_دانلودکده ی مهندسی متالورژی(rikhtegari.ir)
پر شکسته
*ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی*
قافله شهداء
ورزشی & کامپیوتر & موبایل & بازی
انتظار نور
بر و بچه های ارزشی
سرزمین جالب و دیدنی...!!!
جامع ترین وبلاگ خبری
Sea of Love
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
فقط خدا
مذهب عشق
زازران
زندگی یعنی فریناز
دیده بان
شش گوشه
پیام ها و پیامک های زیبا
ناوشکن جنگ نرم
.:: گاواره ::.
ناگفته های آبجی کوچیکه
سکینه (س) بنت الحسین
آزادی بیان (اندیشه)
ارتش سرخ مهدی(عج)
نور هدایت
افسونگر شرقی
ESPERANCE
Hovel Love
Ali 09382810449
حرف های قشنگ
رویاهای یک معلم
در انتظار ققنوس
کوثر قدر
شناخت اراء و افکار ضالّه
شیعه مذهب برتر Shia is super relegion
همسفر عشق
همه رقم مفت!!!!!
تنها شدم
قرآن معجزه ای جاوید
کشکول
دنیای زیبای من
هنوزم تنها اما با هم :-) و برای هم
عزرائیل
راه را با این می توان پیدا کرد
آرزو
نسیم وحی
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
رهنمودهای امام خامنه ای
عاشقان ولایت
شرکت نمین فیلتر
جانم فدای رهبر
. . . آنگه که دلم لرزید
بهترین ها برای شما
هر روز به روزیم
عشق بی ساحل
به نام خدا
کبوترانه
فریاد بیصدا
صفاسیتی
مریم جون !
پرنسس
صراط
تکنیک های تست زنی ، جزوات کنکور ، سوالات دبیرستان و پیش دانشگاهی
عاشق نگاه ماهتم...
نیلوفرانه
غلط غولوت
همیشه دلتنگ
باران
جنجالی
بی تاب
در تمنای وصال
اردبیل بهشتی پنهان
مدرس( آقای شهید )
تنها و خسته
گل رز وحشی تنها
کالای بیست e بیست در فروشگاه بیست y بیست
دنیای واقعی
اینجا چراغ قرمز ندارد
شادی(زمزمه های دلتنگی)
زندگی زیباست ...
.•¤ خانه آرزو ¤•.
.: حرف دل :.
جهان در انتظار توست...
ابراهــــــیم معـــــنوی
roya

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
دی 89 - ایــ عزیـــــز ـــــــران

ارتباط با من در کلوب


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
طرح های آتی گروهک سبز جهت سرنگونی نظام !
طرح های آتی گروهک سبز جهت سرنگونی نظام !
التماستان میکنیم که قبض ها را پرداخت نکنید !
دانلود کتاب شنود اشباح (1)
سایت های سیاسی سبز تبدیل به سایت پورنوگرافی میشود !
تلاش مشرق برای سانسور نام هاشمی در تصاویر « 9 دی »
رسانه ملی برای اولین بار تصاویر موسوی و کروبی را به عنوان سران ف
اگه حماسه آفرینی ساندیس خوریه ، ساندیس خور تر از ما گیر نمیارید
سد ممد خاتمی ، از اینجا رانده و از آنجا مانده !
استقبال گسترده از تصاویر امام خامنه ای در بالاترین ! ( واقعی )
[عناوین آرشیوشده]


آمار بازدید
بازدید کل :179544
بازدید امروز : 23
 RSS 



 
سایت بالاترین به عنوان یک پایگاه لینک گذاری بر مبنای رای کاربران است که در تعریف خود کاربران سایت بر لینک های ارائه شده نظارت میکنند . این سایت در سال 1385 با الگو گرفتن از سایت مشهور Digg و توسط مهدی یحیی نژاد ایجاد گردید . در ابتدای فعالیت عضویت در آن مانند تمام سایت های دیگر آزاد بوده و عمده لینک های آن را مطالب علمی یا سرگرمی تشکیل میداد اما پس از وقایع سال 88 این سایت به پایگاه اصلی سازماندهی و برنامه ریزی یا به عبارت بهتر ستاد عملیات روانی گروهک سبز تبدیل گشت و به همین دلیل برای یکدست نگه داشتن طرز فکر اعضای سایت ابتدا عضویت به صورت دعوتنامه ای درآمده و سپس به تصفیه و حذف کاربران حامی دولت و نظام و حتی کسانی که آنها را به بالاترین دعوت کرده بودند نمود .

بالاترین را شاید بتوان نمونه بارز فاشیسم مجازی دانست . در این سایت کوچکترین حمایتی از دین اسلام شما را یک اسلامگرای افراطی خواهد کرد حتی اگر نماز خواندن شما برای اعضای بالاترین مسجل شود شما هیچ فرقی با یک تروریست طالبان نخواهید داشت . این 
موج اسلام ستیزی در بالاترین به حدی گسترش یافت که مدیران سایت علی رغم تفکرات سابق خود مجبور شدند از راه یافتن لینک های حاوی مطالب توهین آمیز به اسلام ، به صفحه اول بالاترین که محل لینک های داغ است جلوگیری کنند . هرچند این تصمیم هنوز هم به درستی اجرا نمیشود و به راحتی روزانه میتوانید شاهد تعداد نه چندان کمی از لینک های ضداسلامی باشید که در بالاترین گذاشته میشود ؛ اما همین نظارت اندک هم فریاد کاربران تمامیت طلب بالاترین را درآورده است ، به طوری که بارها تهدید به ترک سایت و رفتن به سایت های مشابه همچون دنباله نموده اند و این سایت را تحت اشراف سپاه و ارتش سایبری ایران دانستند .

حال که صحبت از کاربران بالاترین شد بد نیست توضیحی راجع به ایشان نیز داده شود . کاربران بالاترین یا بالاترینی ها عمدتا از وبلاگ نویسان یا وبمسترهای باتجربه وقدیمی هستند که تعداد زیادی از آنها خارج از ایران زندگی میکنند . هرچند عملا شما هیچ گونه ارتباطی با کاربران بالاترین ، حتی در حد پیام خصوصی هم نمیتوانید برقرار کنید اما با توجه به شرایط حاکم بر این سایت در صورتی که این امکان را هم داشتید در این سایت خیلی در دوست یابی موفق نخواهید بود چرا که اصولا بالاترینی های مغرور از این سایت برای معرفی وبلاگ و مطالب خود استفاده میکنند و نه هدف دیگر . اینکه میگویم بالاترینی های مغرور به دلیل این است که اصولا ایشان کمابیش دارای خودبزرگ بینی و غرور کاذب هستند . مورد دیگر در بین کاربران بالاترین
 باندبازی لجام گسیخته ای است که وجود دارد . این مورد خصوصا در بین اعضای قدیمی بالای 15000 امتیازی کاملا مشهود است . شما برای اینکه در بالاترین موفق باشید باید وارد این باندها شوید در غیر این صورت مانند شاگرد سال اولی که وارد یک دبیرستان نه چندان سالم شده توسط شاگردان سال بالایی مورد اذیت و آزار قرار خواهید گرفت و با ارسال منفی های سازماندهی شده اصلا اجازه عرض اندام به لینک های شما داده نخواهد شد . این باندها اکثرا در مسنجرهایی مانند پالتاک یا شبکه های اجتماعی مانند فرندفید یا فیس بوک سازمان دهی میشوند . در بسیاری از موارد دستور جلسات این باندها در مورد چگونگی ضربه زدن به خود بالاترین و تحت فشار گذاشتن مدیران آن است . به عنوان مثال پس از حذف لینک های ضداسلامی از بالاترین این کاربران در اقدامی سازمان یافته برای چند روز تمام صفحه اول این سایت را به لینک هایی درباره احکام اسلامی مانند غسل و خمس و زکات اختصاص داده بودند به طوری که با سایت تبیان رقابت نزدیکی داشت !!!
مهدی یحیی نژاد ، مدیر بالاترین
در بالاترین سیستم فیلترینگ سختگیرانه ای برقرار است . شما در بالاترین از سایت های مثل فارس نیوز اجازه ارسال لینک ندارید . البته با دامنه نت میتوانید از این سایت لینک ارسال کنید ! ولی مثلا ارسال لینک از رجانیوز بلامانع است . یا مثلا از سایت دنباله به عنوان سایت رقیب نمیتوانید لینکی ارسال نمایید . در برهه های زمانی مختلف سایت ها و حتی وبلاگ های مختلف نیز مشمول این فیلترینگ میشوند و به طور عمده این وبلاگ ها مربوط به کسانی است که در آن از عملکرد مدیران بالاترین انتقاد کرده اند .

در پی اقدامات مداخله جویانه مدیران بالاترین و کاهش استقلال کاربران در قرار دادن هرگونه لینک این سایت کم کم محبوبیت خود را از دست داده و رقیبانی همچون
 سایت دنباله آن را به چالش میطلبند . در حال حاضر دنباله تبدیل به مکانی امن برای پناهندگان بالاترینی شده است که به قول خودشان در این سایت اعدام شده اند و در دنباله آزادانه مدیریت بالاترین را زیر سوال میبرند . مدیران دنباله نیز با حمایت تلویحی از این اقدامات سعی در تخریب وجهه رقیب دارند . اوج انتقادات بالاترینی ها از مدیریت این سایت در 28 و 29 آذر 1389 بود که در کمتر از 24 ساعت بیش از 160 کاربر قدیمی بالاترین که برخی بالای 2 سال سابقه عضویت داشتند تصفیه شده و کاربری آنها مسدود گردید به طوری که بیش از 10 لینک انتقادی در دنباله در مورد عملکرد مدیران بالاترین و در راس آنها مهدی یحیی نژاد قرار داده شد که تمامی آنها به سرعت صفحه اول دنباله را برای مدت نسبتا طولانی اشغال کرده بودند . جالب است بدانید مهدی یحیی نژاد به علت اقدامات اخیر خود در بین بالاترینی ها معترض بهدیکتاتور کچل شهرت یافته است !

 



نویسنده : هموطن » ساعت 10:42 عصر روز چهارشنبه 89 دی 1




لری کینگ در آخرین برنامه خود در کنار همسر و فرزندانش 
مجری با سابقه شبکه خبری سی ان ان که 25 سال برنامه مشهور گفتگوی زنده را در این شبکه با افراد سرشناس جهان مجری گری میکرد پس از 53 سال فعالیت خبری و بیش از 5000 مصاحبه و 6000 نمایش زنده تلویزیونی خود را بازنشسته کرد . آخرین برنامه زنده وی در شبکه سی ان ان بیش از 2.5 میلیون نفر بازدیدکننده داشته است .
وی پس از آخرین مصاحبه با دکتر احمدی نژاد اعلام کرده بود که از دنیای خبر خداحافظی خواهد کرد . کارشناسان مصاحبه این خبرنگار کهنه کار با رییس جمهور ایران را یک افتضاح کاری برای وی میدانند .

 



نویسنده : هموطن » ساعت 8:38 عصر روز چهارشنبه 89 دی 1





میرحسین موسوی ، نامزد شکست خورده ، دردسرساز و کلا ناراحت انتخابات ریاست جمهوری در تازه ترین اظهار نظر خود در مورد هدفمند سازی یارانه ها بیان کرده است که این طرح باید به دور از هیجان و عوامفریبی اجرا شده و طبق روال عادی انگشت اتهام را متوجه دولت ساخته است ، گویا که دولت فضای را ملتهب کرده است .

آقای موسوی بد نیست یه سری به سایت های بالاترین ، جرس ، کلمه ، گویانیوز و ... بزنند تا متوجه شوند حامیان ایشان که البته گاه و بیگاه جلوتر از موسوی حرکت میکنند چگونه آتش در هیزم دشمن ریخته و تمام توان خود را برای عقیم گذاشتن بزرگ ترین طرح اقتصادی تاریخ ایران به کار بسته اند . دشمنان معاند و سیاه لشکر جاهل آنها طوری از  شلوغ شدن بانک ها و افزایش قیمت فلان خط تاکسی رانی ذوق زده میشوند که گویا قهرمانی ایران در جام جهانی فوتبال را جشن گرفته اند . 
البته از مردم ایران بعید است که با ایجاد ناامنی بخواهند به طرح هدفمندی یارانه ها اعتراض کنند و احتمالا این رفتار از سوی مزدورانی است که از سوی افراد معلوم الحال اجیر شده اند . حال چه کسی آنها را اجیر کرده ؟ جواب واضح است . همان کسانی که به دنبال نقط تاریک و ناآرامی ها در سطح کشور میگردند تا آنها را در سایت های خود چند ده برابر بزرگ کنند . این رسانه های فتنه انگیز طوری از شلوغ شدن بانک ها صحبت میکنند که گویا فراموش کرده اند اصولا در آخر برج زمان حقوق گرفتن کارمندان بوده و شلوغ شدن نسبی بانک ها امر غیرعادی نیست .
آقای موسوی شک نداشته باشید اگر کسی به اموال عمومی آسیب برساند نه به خاطر هدفمندی یارانه هاست بلکه همان کسانی اند که در خرداد و تیر 88 هفته ها کشور را ناامن جلوه دادند و به اموال عمومی آسیب رسانده اند تا یک نفر از آنها تصویربرداری کرده و در یوتیوب و امثالهم قرار دهد تا با افتخار از شکستن شیشه خودروها و بانک ها و آتش زدن منازل و مغازه ها به عنوان جنبش آزادی خواهانه یاد کنند !!!

در مورد عوامفریبی فرمودید . باید از آقای موسوی پرسید چه کسی واقعا عوامفریبی میکند ؟ با نگاهی به رسانه های حامی ایشان مشخص خواهد شد که تلاش فراوانی در جهت جا انداختن واژه "حذف یارانه ها" به جای "هدفمندی یارانه ها" صورت میگیرد . آیا این بزرگترین عوامفریبی نیست ؟ آیا القا کردن این موضوع که دولت بدون حمایت ، صرفا قیمت ها را افزایش داده است دروغی بزرگ نیست ؟ 

البته جای امیدواری است که آقای موسوی با عقب نشینی از مواضع قبلی خود کلیت طرح هدفمندی یارانه ها را پذیرفته است اما باید بدانند سابقه ایشان در یک سال و نیم گذشته به قدری سیاه است که مردم ایران اگر ایشان را یک فراماسون یا جاسوس بیگانه تلقی نکنند مطمئنا دلسوز کشور هم نخواهند دانست . 

 



نویسنده : هموطن » ساعت 8:20 عصر روز چهارشنبه 89 دی 1